۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85436600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: دولت سیزدهم به آموزش‌ فنی وحرفه‌ای توجه ویژه دارد

بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به توجه خاص دولت سیزدهم به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: این آموزش‌ها امروز به جایگاه واقعی خود نزدیک شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز شنبه در دیدار با رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بهارستان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای محور و اساس اشتغال پایدار محسوب می‌شود و باید از همه ظرفیت های موجود برای توسعه آن‌ها بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به هر میزانی که به آموزش های فنی حرفه‌ای و در نتیجه مهارت آموزی توجه بیشتری شود شاهد ایجاد اشتغال پایدار در رشته های مختلف خواهیم بود و از جمله دستاوردهای آن کاهش بیکاری است.

این مسئول مهارت آموزی را به عنوان مهمترین سرمایه اشتغال و کارآفرینی در کشور یاد کرد و افزود: افرادی که دارای مهارت‌های لازم باشند با سرمایه کم و آن هم تنها برای تامین تجهیزات ابتدایی به درآمدهای بسیار خوبی دست می یابند.

فرماندار بهارستان: دولت سیزدهم به توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای توجه ویژه دارد

فرماندار بهارستان تاکید کرد: باید مهارت آموزی به عنوان یک اصل مهم دارای ارزش در بین نوجوانان و جوانان، کارآفرینان، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی تبدیل و در کنار توجه به مسائل آموزشی به افزایش مهارت هم توجه لازم شود.

نوحی یادآور شد: افزایش مهارت علاوه بر اشتغال پایدار نقش مهمی در کاهش مسائل و مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی دارد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha