شهید ورزشکار حادثه تروریستی راسک، جانانه از وطن دفاع کرد

یزد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: شهید ورزشکار یزدی حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان، جانانه از وطن اسلامی خود دفاع کرد.

به گزارش ایرنا، "محمد حسن تقی زاده" روز شنبه با حضور در منزل پاسدار شهید حسین سرسنگی پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان را ابلاغ و از جایگاه والای این شهید تجلیل کرد و افزود: درجه شهادت افتخاری بزرگ برای درگذشتگان این حادثه و خانواده آنها است و خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای در محضر خدا دارند و امیدواریم شهیدان شفیع ما در روز قیامت باشند.

وی در این دیدار با عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید ورزشکار گفت: حامل پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان هستم و یاد این شهید ورزشکار گرانقدر که شجاعانه از جان خود برای دفاع از وطن گذشت را گرامی می‌دارم.

این مسئول گفت: وزیر ورزش و جوانان خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا به ویژه شهدای ورزشکار دارد و در اسرع وقت به من ماموریت دادند تا ضمن ابلاغ این پیام جویای احوال خانواده معزز شهید باشم.

تقی‌زاده با اشاره به نقش این جوان شهید در برقراری امنیت و حفظ مرزها، حادثه تروریستی راسک را محکوم کرد و شهادت و زخمی شدن جمعی از پاسداران سپاه الغدیر یزد را تبریک و تسلیت گفت.

پاسدار شهید حسین سرسنگی از قهرمانان رشته رزمی کونگ‌فو بود.

در حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان سه تن از پاسداران سپاه الغدیر یزد شهید شدند.

استان یزد بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha