سرمربی پرسپولیس: احترام به تیم‌ها باید متقابل باشد + فیلم

کرمان - ایرنا - اوسمار ویه‌را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان درخواستی از کادر پزشکی تیم ملی گفت: اگر مواردی شبیه مصدومیت بیرانوند پیش آمد، به اطلاع تیم ما برسانند و همانطور که سایر تیم‌ها برای تیم ملی احترام قائل هستند، این احترام باید متقابل باشد.

به گزارش ایرنا، اوسمار ویه‌را عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان با اشاره به کیفیت تیم پرسپولیس و گل‌گهر افزود: برای بازی فردا وحدت هنانوف و علیرضا بیرانوند را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان اتفاق می‌افتد اما شاید با راهنمایی‌هایی خطر مصدوم شدن کاهش یابد اظهار داشت: بیرانوند یک روز پیش از بازی مقابل ترکمنستان اعلام کرده بود که اخساس درد از ناحیه دست می‌کند لذا می‌توانستند اجازه ندهند که در این بازی به میدان نرود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان کرد: تصویری که روز پس از مسابقه مقابل ترکمنستان از دست بیرانوند گرفته شد، موجود است که نشان می‌دهد دست او مصدوم شده بود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل‌گهر در هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر کشور، از ساعت ۱۹ فردا یکشنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha