۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبر: 85437042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس داوری: لک اشتباه کرد و گل خورد/ تصمیم تیم داوری درست بود

تهران- ایرنا- کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: عملکرد خوب بیژن حیدری در بازی استقلال و مس رفسنجان موجب شد تا یک بازی خوب را شاهد باشیم و تصمیم‌های وی در این دیدار درست و بی‌نقص بود.

حیدر سلیمانی شنیه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملکرد خوب بیژن حیدری در دیدار استقلال و مس‌ رفسنجان اظهار کرد: در این بازی دو صحنه مهم داشتیم که تیم داوری به خوبی عمل کرد. گل دوم استقلال به درستی وارد دروازه مس شد و اشتباه حامد لک باعث شد این گل به ثمر برسد.

وی ادامه داد: طبق قوانین باید کل توپ از زمین خارج شود تا اوت محسوب شود اما طبق تصاویر و جاگیری کمک داور دوم، این اتفاق رخ نداده و توپ موازی با خط عرضی زمین را طی کرد و روی دروازه مس فرود آمد که در ادامه به گل تبدیل شد.

سلیمانی افزود: البته در دقیقه ۸۰ هم استقلالی‌ها اعتراض داشتند که توپ از خط دروازه گذشته است اما استقرار مدافع مس روی خط و نحوه جاگیری او نشان می‌دهد این توپ گل نشده و داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفته است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی بیژن حیدری با آمادگی بسیار بالا در بازی امروز حضور یافت و اشراف کاملی بر صحنه‌های بازی داشت. تصمیم او در مورد اخراج سرپرست باشگاه استقلال هم درست بود چراکه اعتراض‌های پیاپی داشت و وی با تصمیم قاطع خود او را اخراج کرد.

سلیمانی همچنین به داوران لیگ برتری توصیه‌ کرد که به نیمکت‌ها تیم‌ها سختگیری بیشتری داشته باشند چراکه برخی از تیم‌ها اعتراض‌های بسیار و بی‌جهتی دارند که روند بازی را مختل می‌کند و باید جلوی این حرکت‌ها گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha