مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در دانشگاه ماناگوا نیکاراگوئه برگزار شد

تهران - ایرنا - مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس همزمان با این مناسبت جهانی، به ابتکار و برنامه‌ریزی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیکاراگوئه، در دانشگاه ملی ماناگوا (اونان) نیکاراگوئه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس همزمان با این مناسبت جهانی در دانشگاه ملی ماناگوا (اونان) نیکاراگوئه روز جمعه ۱۷ فروردین ماه با حضور بیش از پانصد تن از دانشجویان و اساتید و کادر علمی دانشگاه، رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی نیکاراگوا و ایران و با مشارکت سفرا و نمایندگان هیات های دیپلماتیک مقیم از کشورهای دوست و همسو از جمله روسیه، ونزوئلا، لیبی، هندوراس و کلمبیا بصورت بسیار باشکوه و کم نظیر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «رامونا رودریگز» رئیس دانشگاه اونان و سپس مسلم چناری رئیس نمایندگی کشورمان در ماناگوا و متعاقب آن رئیس گروه دوستی پارلمانی نیکاراگوا و ایران سخنرانی کردند.

سخنرانی های مذکور با شور و هیجان و استقبال زایدالوصف دانشجویان و حضار مراسم همراه شد و حاضران با سردادن شعارهایی نظیر زنده باد فلسطین حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام و جنایات تروریستی رژیم خبیث صهیونیستی را تقبیح کردند.

در ادامه یکی از دانشجویان دانشگاه اونان به نمایندگی از دانشجویان هوادار جبهه ملی ساندنیستی نیز سخنرانی پرشور ایراد کرد.

همچنین در ادامه مراسم، چندین کلیپ کوتاه درخصوص جنایات وحشیانه رژیم غاصب در غزه و نیز معرفی اهداف و دستاوردهای نیروهای مقاومت در عرصه دفاع و هجوم علیه اشغالگران و متجاوزان صهیونیست به زبان اسپانیولی پخش شد که با استقبال قوی و همراه با شعارهای انقلابی حاضرین همراه بود.

در بخش پایانی مراسم نیز شرکت کنندگان از نمایشگاه عکس و پوستر مقاومت و ایستادگی غزه و فلسطین که توسط نمایندگی تدارک دیده شده بود بازدید کردند.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ تابلو عکس در ابعاد بزرگ با موضوع جنایات رژیم غاصب اسرائیل و مظلومیت مردم فلسطین به نمایش گذاشته شد.

حضور برخی اتباع فلسطینی مقیم که با خود چفیه به عنوان نماد مقاومت حمل می کردند، جلوه خاصی به مراسم بخشیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha