رضاوند: یک بر صفر می‌بردیم انتقاد می‌کردند؛این هم بازی خوب از استقلال

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بازی‌ها را با نتیجه یک بر صفر به پایان می‌رسانیم انتقاد می‌کنند که چرا این‌گونه بازی می‌کنید حالا که بازی خوب و زیبا به اجرا گذاشتیم!

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر شنبه شب در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی قشنگی را دو تیم در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتند و همه از تماشای آن لذت بردند.

وی افزود: مهدی‌پور با مصدومیت شدیدی روبرو شد و امیدوارم آسیب‌دیدگی این بازیکن آن اتفاق نباشد که ما تصور می‌کنیم و او به زودی برگردد.

بازیکن استقلال همچنین خاطرنشان کرد: شرایط پرداختی استقلال خوب نیست و این موضوع حسابی لوث شده است، یک ماه و نیم از فصل باقی مانده است. ما درصد زیادی از قراردادادهایمان را دریافت نکرده‌ایم، ۴۰ درصد پول گرفته‌ایم، از پارسال ۵۰ درصد طلب داریم، تقریبا پول خود را نگرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: بیژن حیدری چند سوت بد زد، استقلال در حالت حمله بود و این سوت‌ها باعث می‌شد تا سرعت بازی گرفته شود، یک صحنه بود که فکر می‌کنم توپ از خط دروازه مس رفسنجان عبور کرد.

رضاوند گفت: وقتی بازی‌ها را با نتیجه یک بر صفر به پایان می‌رسانیم انتقاد می‌کنند که چرا این‌گونه بازی می‌کنید حالا که بازی خوب و زیبا به اجرا گذاشته‌ایم‌. طبیعی است تیمی که حمله می‌کند حریف در ضد حمله فرصت ایجاد می‌کند، امروز همه بازیکنان استقلال صاحب موقعیت شدند و یکی از بهترین نمایش‌های ما انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha