ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در نوزدهم فروردین به تصویب روز جهانی گردوغبار درسازمان ملل،ساخت پروتزهای زیبایی،هشدار سازمان ثبت اسناد به ساخت‌وسازهای غیرمجاز،پیگیری شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه،ترفند کلاهبرداران اینترنتی در آستانه عید فطر،احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس و برگزاری امتحانات شبه نهایی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

تصویب روز جهانی گردوغبار در سازمان ملل به پیشنهاد ایران/ورود دانش‌بنیان‌ها به محیط‌زیست

تصویب روز جهانی گردوغبار در سازمان ملل به پیشنهاد ایران، طراحی و ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه اندازه‌گیری غبار با کمک دانش‌بنیان‌ها، آغاز اقدامات اجرایی مقابله با گردوغبار در تالاب صالحیه با همکاری برنامه توسعه سازمان ملل در ایران و ۴۵۰ هکتار بوته‌کاری در استان‌های تحت تاثیر این پدیده برخی اقدامات ستاد ملی گرد و غبار در سال گذشته بود.

گردوغبار دیگر واژه غریبی نیست؛ تقریبا در سراسر کشور همه با این واژه آشنا هستند. به ویژه مردمان استان‌های غرب و جنوب کشور که مشکلات آن را با تمام وجود خود درک کرده‌اند؛ البته این پدیده به حدی وسعت یافته که حتی خود را به شمال کشور هم رسانده و مردمان شمال نشین را هم بی نصیب نگذاشته است. این زنگ خطری برای کشور و مسوولان بود مبنی بر اینکه باید هرچه زودتر فکری به حال این روند کنند چون اگر به همین روال ادامه یابد قطعا بسیاری از سکونتگاه ها و شهرها خالی از سکنه خواهد شد و این موضوع بر مهاجرت اقلیمی دامن خواهد زد.ادامه خبر را اینجا بخوانید .

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

تعارض منافع و فساد دو خط قرمز وزارت بهداشت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دستاوردهای وزارت بهداشت در سال گذشته، از تعارض منافع و فساد به عنوان دو خط قرمز اصلی وزارت بهداشت و دولت مردمی یاد کرد.

بهرام عین اللهی در اجلاس وبیناری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه دولت مردمی، فسادستیز است، گفت: فسادستیزی باید در عمل نمود یابد. در نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) توصیه می کنند که باید بر تمام افراد زیرمجموعه نظارت کرد و در صورت مواجهه با فساد، حتما برخورد قاطع و بازدارنده صورت گیرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

دادستانی شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه را از نظر حقوقی پیگیری کند

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به دادستان کل کشور، پیگیری جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک و شهادت مستشاران نظامی ایران را خواستار شد.

به گزارش معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، در بخشی از نامه کاظم غریب آبادی به حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد آمده است: با عنایت به اینکه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان در دمشق، نقض آشکار قوانین حقوق بین‌الملل است و جرایم ارتکاب یافته از سوی مباشران، شرکا و معاونین این جنایت اقدام علیه امنیت، منافع و مصالح ملی تلقی می‌شود، با توجه به ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، لطفا دستور فرمایید پیگیری و نظارت لازم به منظور تعقیب کیفری و طرح دعوای حقوقی از طریق مراجع ذی‌صلاح داخلی، خارجی و یا بین‌المللی به عمل آید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

برنامه پلیس راهور برای ۱۴۰۳ اعلام شد: از افزایش جریمه‌ها تا رتبه‌بندی گواهینامه‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اجرای برنامه‌های تحولی به منظور توسعه انضباط ترافیکی و تسهیل تردد، کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای و سوانح رانندگی خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در تشریح برنامه های پلیس راهور برای سال ۱۴۰۳ توضیح داد: با خدای خود عهد بسته ایم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنیم که شایسته تکریم و خدمت هستند؛ کلیدی ترین، محوری ترین و اصلی ترین ماموریت این پلیس را " ایجاد نظم و انضباط ترافیکی به منظور پیشگیری از تخلفات وبه دنبال آن پیشگیری از وقوع تصادفات" است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

گسترش اقدامات اطلاعاتی در مرزها و تمرکز بر باندهای بزرگ موادمخدر

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: امسال اقدامات اطلاعاتی در مرزها و تمرکز بر باندهای بزرگ موادمخدر، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان و تقویت امر اطلاع رسانی و فرهنگی با هدف پیشگیری را در دستور کار داریم.

دکتر اسکندر مؤمنی گفت: امروزه در شرایطی قرار داریم که شاهد جنایات بسیاری از رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی هستیم، جنایاتی که در تاریخ مشابه آن نیست که اینگونه زنان و کودکان و مردمان بیگناه را گرسنه به شهادت برسانند. متاسفانه کشورهای بسیاری هم در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند؛ اما آحاد مردم آن کشورها، با مشاهده تصاویر جنایات رژیم وحشی صهیونیستی در غزه، فریاد نابودی اسرائیل غاصب و آزادسازی قدس شریف را سر می‌دهند. این جنایات را محکوم می‌کنیم و بدون تردید پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

ساخت پروتزهای زیبایی چشم مصنوعی، بینی، گوش و انگشتان دست

معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از تهیه و ساخت پروتزهای زیبایی شامل چشم مصنوعی، بینی، گوش و انگشتان دست در هلال احمر خبر داد.

پیمان نامدار درباره ۴ خدمت ویژه در مرکز جامع توانبخشی مرکزی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته در مرکز جامع توانبخشی مرکزی جمعیت هلال احمر ۴ پروژه جدید را اجرا کردیم که یکی از آن‌ها بحث کلینیک پروتزهای سلیکونی بود که برای اولین بار در جمعیت هلال احمر اتفاق می‌افتد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

برگزاری امتحانات شبه‌نهایی از ۲۷ فروردین/تاثیر نمرات در معدل به نظر معلم بستگی دارد

مدیرکل دفتر متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات شبه نهایی از ۲۷ فروردین تا چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: تاثیر نمرات امتحانات شبه نهایی در نمره مستمر و معدل دانش‌آموزان بستگی به نظر معلم دارد.

نادر کریمی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره برگزاری امتحانات شبه نهایی، افزود:پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری امتحانات پایه دهم و یازدهم به صورت نهایی، امتحانات شبه نهایی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با شیوه این امتحانات انجام می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

هشدار سازمان ثبت اسناد به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سال ۱۴۰۲ با وزارت نیرو گفت: اگر ساخت و ساز غیرمجازی در حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شود به صرف ارائه سند وزارت نیرو، قطعا حکم قضایی در کمترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

حسن بابایی در دیدار با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، اقدامات صورت گرفته در پی امضای تفاهم نامه سال ۱۴۰۲ میان وزارت نیرو و سازمان ثبت را تشریح کرد و اظهار داشت: حریم و بستر رودخانه‌ها همواره محل دخل و تصرف است و در فصول بارش شاهد تلفات انسانی هستیم که با انعقاد این تفاهم نامه، تثبیت مالکیت و صدور سند مالکیت‌ها به خوبی مشخص شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس امنیت اقتصادی احضار شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: همه شرکت‌های بزرگ فروش تلفن همراه برای احزار هویت و نوع و شیوه فعالیت خود به پلیس احضار شدند و این شیوه برای دیگر شرکت‌ها نیز در حال انجام است.

سردار حسین رحیمی در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره بازدارندگی از وقوع تخلف در فروش تلفن همراه و نظارت مستمر بر بازار این کالا، اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی سه ماه پیش از متواری شدن مالک کوروش کمپانی، هشدار داده بود ولی به دلیل اینکه تا آن زمان فرد یادشده اقدام مجرمانه‌ای انجام نداده بود، مجوزی به پلیس برای برخورد داده نشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

ترفند کلاهبرداران اینترنتی در آستانه عید فطر از جمع‌آوری فطریه تا حراج‌های ویژه

در آستانه حلول ماه شوال و عید سعید فطر کلاهبرداران اینترنتی شگردهای مختلفی را برای دسترسی به حساب‌های بانکی اشخاص و برداشت های غیرمجاز آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در آستانه عید سعید فطر، کاربران در فضای مجازی با تبلیغات و پیام هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه می شوند که لازم است قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساخت پروتزهای زیبایی/احضار شرکت‌های بزرگ فروش موبایل به پلیس

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha