۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85437364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر سبزوار بهره بردند

سبزوار- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: هفت هزار مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروز امسال در این شهرستان از خدمات طرح ایمنی و سلامت این جمعیت استفاده کردند. 

ابوالفضل رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در قالب ارائه خدمات سلامت و امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در کنار خدمات طرح ایمنی و سلامت و کمک به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای، کودکان نیز در فضاهای دوستدار کودک پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از فضای آموزشی و سرگرمی بهره مند شده اند.

رفیعی گفت: در ایستگاه خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر خدماتی شامل سلامت، آموزش، فضای دوستدار کودک و راهنمایی مسافران و نیز توزیع افطاری در شب های قدر بین زائران و مسافران ارائه شد.

سه پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در چهارچوب طرح امداد و نجات نوروزی برای خدمات‌ رسانی به زائران و مسافران در جاده‌های سبزوار استقرار یافته بودند.

سبزوار در مسیر اصلی گذر زائران بارگاه امام هشتم (ع) و گردشگرانی است که از نواحی مرکز، استان های مرکزی، غربی و شمال غربی کشور راهی مشهدالرضا می شوند.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha