جلوگیری از زندانی شدن ۳۳۷ نفر از مقصران حوادث رانندگی در خراسان‌شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیر صندوق تامین خسارت های بدنی خراسان شمالی گفت: این صندوق از زندانی شدن ۳۳۷ نفر از مقصران حوادث رانندگان فاقد بیمه‌نامه در سال ۱۴۰۲ جلوگیری کرد.

احمد کامران فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صندوق تامین خسارت های بدنی خراسان شمالی برای جلوگیری از زندان رفتن رانندگان فاقد بیمه نامه در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

وی افزود: این میزان تسهیلات بدون بهره بانکی به رانندگان فاقد بیمه نامه برای پرداخت دیه پرداخت شد و جلوی زندان رفتن آنان را گرفت.

مدیر صندوق تامین خسارت های بدنی خراسان شمالی تصریح کرد: این صندوق در زمان حوادث به رانندگان فاقد بیمه نامه و حادثه دیده‌های غیرعمد از طریق پرداخت تسهیلات حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به رانندگان حادثه دیده وجود ندارد اضافه کرد: تمامی افراد در زمان بروز حادثه رانندگی و محکومیت مالی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیر صندوق تامین خسارت های بدنی خراسان شمالی بیان کرد: از تمامی رانندگانی که دچار حادثه شده اند و بیمه نامه ندارند درخواست می شود که برای دریافت تسهیلات به صندوق مراجعه کنند تا از حمایت ها برخوردار شوند.

استان خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافت.

این استان در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha