۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85437446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده پارلمان عراق: ضربات مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی ادامه‌ دارد

تهران - ایرنا - نماینده عضو فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق بر تداوم عملیات علیه رژیم صهیونیستی تا مادامی که حملات اشغالگران به غزه ادامه دارد، تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از المعلومه، مقاومت عراق از تداوم عملیات علیه رژیم صهیونیستی تا زمانی که صهیونیست‌ها به کشتار در غزه ادامه می دهند، خبر داد.

«حسن سالم» نماینده عضو فراکسیون پارلمانی الصادقون امروز یکشنبه به تاثیرات کوبنده ضربات گروههای مقاومت عراق علیه آمریکا اشاره کرد و آن را عاملی برای پایان دادن به حضور نظامی آمریکا در عراق و منطقه دانست.

وی افزود: حضور آمریکا در عراق و منطقه در حال اضمحلال و متلاشی شدن است و این به برکت ضربات مقاومت است.

حسن سالم با بیان اینکه مقاومت نقشی مهم در برچیدن بساط آمریکا در عراق ایفا می کند، تاکید کرد: عملیات مقاومت بر آمریکا و متحدانش در عراق و منطقه خاورمیانه فشار وارد می کند.

نماینده عضو فراکسیون پارلمانی الصادقون بیان کرد: عملیات مقاومت در راستای یاری طوفان الاقصی و مقاومت فلسطین در غزه است و تا زمانی که دشمن صهیونیست به کشتار ملت فلسطین ادامه می دهند این عملیات نیز ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که امروز یکشنبه گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران قدس با صدور بیانیه ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر ایلات اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق با هدف مقابله با رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب علیه ملت فلسطین، مواضع این رژیم را هدف قرار می ‌هد.

گروه مقاومت عراق اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه به حملات خود علیه مواضع دشمنان ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha