اهم اهداف و اقدامات زیرساختی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای سال ۱۴۰۳

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر امور فنی و اجرایی معاونت توسعه و زیرساخت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: از مهم‌ترین اهداف و وظایف دفتر امور فنی و اجرایی ایجاد و توسعه سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS)، مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) و زیرساخت‌های فرودگاهی است‌.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «واحد خشگود»‌ افزود: تلاش برای ایجاد ساختار واحد معماری و شهرسازی با هدف طراحی، هدایت و ساخت فضای شهری و استقرار نظام مدیریت پروژه مبتنی بر فناوری اطلاعات همگام با سامانه‌های هوشمند از دیگر اقداماتی است که در سال ۱۴۰۳ به آن اهتمام خواهیم داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: تعریف و بازتعریف پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی شرکت، پیگیری مستمر پروژه‌های اجرایی و مطالعاتی نیمه تمام و سنواتی، اصلاح فرایندی و گردش کارها اعم از تسریع در امور فعالیت، چابک سازی و افزایش بهره‌وری مجموعه، از جمله اقداماتی است که در دفتر امور فنی و اجرایی معاونت توسعه زیر ساخت پیگیری می‌شود.

خشگود به برخی از پروژه‌های مهم در حال انجام در شهر فرودگاهی از جمله پروژه سالن چند منظوره ورزشی، انجام مطالعات به‌سازی و روان‌سازی پایانه‌های مسافری شماره (۱)، انجام مطالعات به‌سازی جاده‌ها و سرعت بخشیدن به پروژه احداث زیر ساخت‌های هسته پیشران منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha