۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85437628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری بین حلبچه و کردستان ایران توسعه یابد

سنندج- ایرنا- عضو اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق گفت: سرمایه گذاری بین استان حلبچه اقلیم کردستان عراق و کردستان ایران در راستای پیشرفت دو طرف، توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، پیشوا احمد محمود روز یکشنبه در جریان دیدار با استاندار کردستان اظهار کرد: با وجود اینکه حلبچه با ایران مرز مشترک دارد ولی بیشتر کالاها و بازار آن در اختیار تجار ترکیه ای است.

وی اضافه کرد: با وجود تفاهم نامه هایی که بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق منعقد شده ولی تاکنون آنگونه باید و شاید عملیاتی نشده است.

احمد محمود با اشاره به اینکه اقلیم کردستان عراق دارای بازار مطلوبی است، افزود: سرمایه گذاری باید دو طرفه باشد و ما هم آمادگی این مهم را داریم ولی بروکراسی در ایران مانعی برای این اقدام است.

عضو اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق ادامه داد: آمادگی ایجاد کارخانه روغن کشی و مجتمع تجاری در کردستان ایران را داریم و امیدواریم از این لحاظ مورد حمایت قرار گیریم.

احمد محمود با اشاره به اینکه تسهیل صادرات از جمله برنامه های ماست، گفت: یکی از نشانه های پیشرفت هر کشوری وجود سرمایه گذاری خارجی است که ما هم درصدد توسعه آن هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha