۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85437671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی سمنان: مرگ در تصادفات نوروزی ۶ درصد کاهش یافت

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان با ارایه آخرین آمارها درباره اجرای طرح ترافیکی نوروزی ۱۴۰۳ در این استان گفت: میزان فوت هموطنان در تصادفات جاده‌ای طی تعطیلات ۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی در نشست کمیسیون عملیات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، افزود: با تلاش های انجام شده، استان سمنان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۹ درصد و به نسبت سال ۱۴۰۲ به میزان ۶ درصد کاهش فوتی ها در تصادفات را ثبت کرد.‌

وی ادامه داد: ۹۵ درصد از سرقت های استان کشف و سارقان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اقدام‌های مطلوب برای ارتقاء توان عملیاتی در استان، افزود: در شاخص کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پاسخگویی فوریت‌هاس پلیسی ۱۱۰ میانگین حضور ماموران در صحنه به کمتر از ۱۱ دقیقه رسید.‌

فرمانده انتظامی استان سمنان به برخورد موثر با سارقان و اوباش در سال ۱۴۰۲ به عنوان راهبرد انتظامی استان اشاره و اضافه کرد: در سال ۱۴۰۳ تلاش خواهد شد تا با جذب اعتبارات سفر اقدام‌های موثری برای هوشمندسازی پلیس استان انجام شود.

فرمانده انتظامی سمنان: مرگ در تصادفات نوروزی ۶ درصد کاهش یافت

توقیف ۲۱ دستگاه خودروی دارای چندتخلف همزمان در میامی

جانشین فرمانده انتظامی میامی نیز از توقیف ۲۱ خودرو دارای چند تخلف همزمان در طرح نوروزی خبر داد.

سرهنگ سید مهدی موسوی در بازدید از پلیس راه محورهای میامی بیان کرد: با توجه به اینکه تخلفات حادثه‌ساز زمینه وقوع اکثر حوادث ترافیکی است، از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۲۱ دستگاه خودروی سواری حادثه‌ساز در محورهای میامی توقیف شد.

وی افزود: با توجه به وجود برخی مناطق گردشگری در میامی و افزایش تردد خودروها در این نقاط، لازم است رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و حرکات مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی سلامت سایر رانندگان را به مخاطره می اندازد، گفت: پلیس بدون هیچ گونه چشم‌پوشی با هر نوع تخلف رانندگی برخورد می کند و علاوه بر اعمال جریمه مشخص شده در قانون، نمره منفی نیز در سوابق رانندگی اینگونه افراد ثبت می شود.

جانشین فرمانده انتظامی میامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه در تمام ساعات شبانه روز با گشتهای محسوس و نامحسوس برای ایجاد امنیت ترافیکی و روان سازی ترافیک در خدمت شهروندان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha