۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85437699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین دوره مسابقه استعدادیابی قرائت و مداحی در خوی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- سومین دوره مسابقه استعدادیابی قرائت قرآن کریم و مداحی در راستای کشف استعدادها از بین جوانان و نوجوانان به میزبانی مسجد حضرت فاطمه الزهرا (ع) در خوی آغاز شد.

امام جماعت مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) خوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: امسال سومین تجربه برگزاری مسابقه قرائت و مداحی در شهرستان خوی است که با استقبال بسیار خوبی از بین جوانان و نوجوانان این شهرستان بودیم.

حجت‌الاسلام وحید پیرشریف با اشاره به اینکه این مسابقات به شکل سالانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در طول برگزاری این مسابقه شاهد استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان بودیم که با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، اقداماتی در جهت رشد و تقویت این استعدادها به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور داوران برجسته ازجمله ولی نوروزی، جواد طبقی و علی اکبر رحمانی در ۲ رده سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال در حال برگزاری است.

وی افزود: با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار خوی و هیات امنای مسجد فاطمه الزهرا (س)، در ۲ رده سنی ۱۲۰ نفر در رشته قرائت، حفظ و جزء سی و مداحی رقابت می کنند.

حجت الاسلام پیرشریف با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مشارکت کنندگان نیز در پایش قبل از مسابقه حذف شدند، اضافه کرد: این مسابقه به مدت چهار شب از شبکه استانی سیمای آذربایجان غربی پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha