از ایجاد بازار پایدار برای دانش‌بنیان‌ها تا تعامل با سازندگان ایرانی

بوشهر- ایرنا-مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استفاده دانش، نوآوری و خلاقیت کارکنان و ایجاد بازار پایدار برای دانش‌بنیان‌ها و سازندگان داخلی جهت اجرای شعار« جهش تولید با مشارکت مردم» در اولیت سال جاری مجتمع قرار دارد.

احمد باهوش روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به تأکید و فرمان مقام معظم رهبری و برای هدف‌گذاری جهش تولید در ۱۴۰۳، اولویت فعالیت‌ها و راهبرد مهم مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخل، دانش‌بنیان‌ها و سازندگان باکیفیت ایرانی، افزایش ظرفیت‌های تولید در سراسر پالایشگاه‌های این مجموعه بزرگ گازی کشور است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، ۱۱۰ شرکت دانش بنیان و سازندگان داخلی با این مجموعه مشارکت فعال داشته‌اند که این میزان متناسب با شعار امسال و در جهت جهش تولید افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت، ۹۰ درصد از نیازهای ضروری پالایشگاه های سیزده‌گانه این مجتمع از سوی شرکت های دانش بنیان و سازندگان ایرانی تامین شده است.

باهوش ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی در خط مقدم تولید گاز و محصولات جانبی کشور قرار دارد.

وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری با شرکت‌های مهم مستقر در پارس جنوبی باید برای افزایش تولید مستمر گاز، تامین خوراک پتروشیمی‌های منطقه و همچنین صادرات محصولات با استفاده از توان داخلی اهتمام جدی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha