۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85438012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح عمرانی و اجتماعی در آبدانان به بهره برداری رسید

ایلام - ایرنا- سه طرح عمرانی و اجتماعی در شهرستان آبدانان در مراسمی با حضور استاندار ایلام و مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام نیا" روز یکشنبه درحاشیه آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: برای احداث و بهره برداری از این تعداد طرح، شامل تکمیل و تجهیز باشگاه ورزشی ولایت شهرآبدانان، احداث سالن ورزشی روستای هفت چشمه و بهره برداری از چهار خطه کردن ۲/۵ کیلومتر از مسیر آبدانان به مورموری بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و استانی هزینه شده است.

وی با تجلیل از مشارکت افتخارآمیز مردم استان به خصوص مردم شریف آبدانان در سه حماسه ملی ( راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱اسفند سال ۴۰۲ و همچنین حضور ماندگار مردم در روز جهانی قدس امسال)، افزود: همت بلند و هوشیاری آحاد مردم و اتحاد و همدلی بین مردم ولایتمدار و مسئولان در سطح کشور و استان تمام محاسبات و نقشه های شوم استکبار جهانی را بی اثر کرد.

سه طرح عمرانی و اجتماعی در آبدانان به بهره برداری رسید

استاندار ایلام با درود به روان پاک مستشاران شهید جمهوری در کنسولگری ایران در سوریه و شهدای حمله تروریستی گروه‌های تکفیری در شرق کشور، تصریح کرد: زکاوت و هوشمندی مقام معظم رهبری، حضور حماسه آفرین مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و اقتدار و آمادگی کامل نیروهای مسلح، ایران بزرگ را در دنیا توانمند و آسیب ناپذیر کرده است.

اعتبارات موردنیاز برای تجهیزات سرمایشی سالن‌های ورزشی آبدانان اختصاص می‌یابد

استاندار ایلام در آیین بهره برداری از خانه ورزش ( ورزش‌های رزمی) در محله هزاردر شهر آبدانان، گفت: توجه به حوزه ورزش برای ایجاد شور و نشاط در جامعه در کنار غذای جسم ضرورت دارد.

وی افزود: راه اندازی این خانه ورزش به درخواست امام جمعه آبدانان بود که این مکان با مساحت بیش از ۴۰۰ متر مربع در اختیار نونهالان قرار گرفت و اعتباری از طرف دولت برای تجهیز آن اختصاص یافت و هزینه شد.

سه طرح عمرانی و اجتماعی در آبدانان به بهره برداری رسید

بهرام‌نیا ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز برای خرید تجهیزات سرمایشی سالن‌های ورزشی آبدانان اختصاص می‌یابد.

بهرام نیا با بیان اینکه ورزش یک مسیر مقدس و لازم اجتماعی و فرهنگی در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باید در دستور کار همه مدیران قرار گیرد، گفت: برای ایجاد طراوت جوانان، اماکن ورزشی شهرستان آبدانان تقویت و تجهیز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مساحت این پروژه بیش از ۴۰۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده برای آن سه میلیارد ریال است.

سه طرح عمرانی و اجتماعی در آبدانان به بهره برداری رسید

فاز اول پروژه چهار خطه آبدانان - مورموری با حضور استاندار ایلام افتتاح شد

کلنگ این پروژه سال شروع ۱۳۹۸ بر زمین شد و فاز نخست این پروژه با اعتبار ۱۰۸ میلیارد ریال با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.

طول فاز نخست این پروژه ۲ هزار و ۳۰۰ متر است.

سه طرح عمرانی و اجتماعی در آبدانان به بهره برداری رسید

سالن ورزشی روستای هفت‌چشمه آبدانان افتتاح شد

این پروژه به مساحت ۱۱۰۰ متر و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، سال ۹۷ کلنگ‌زنی و امروز با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.

سه طرح عمرانی و اجتماعی در آبدانان به بهره برداری رسید

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از روند اجرایی پروژه ملی تونل کبیرکوه، دیدار بامردم و شرکت در یادواره سپهبد و سردار مخلص ارتش اسلام، شهید علی صیاد شیرازی از دیگر برنامه های استاندار ایلام در جریان سفر یک روزه به شهرستان آبدانان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha