دلتنگی همراه با افتخار برای شهید امنیت در جیرفت+فیلم

جیرفت- ایرنا- محمد رودابی جوانی که تصویرش هم پاکی، یکرویی و سادگی‌اش را فریاد می زند توسط سنگدلانی به شهادت رسید که از سوی بیگانگان برای حمله به امنیت و ثبات کشور اجیر شده‌اند. 

به گزار ایرنا، او شهید شد و به کاروان دیگر شهدای کشور و دارالولایه جیرفت پیوست تا خدشه‌ای به این آرامش و امنیت وارد نشود.

وقتی کوردلان تروریست دیروز بر روی سربازان جوان اسلحه کشیدند برایشان مهم نبود آنها چند صباحی برای خدمت به کشور لباس سربازی پوشیده‌اند و بعد از آن قرار است با هزاران آرزو به جامعه وارد شوند و تشکیل خانواده دهند یا صاحب فرزند شوند.


برای آنها جان انسان ها ارزشی ندارد و داغدار کردن چندین خانواده به آسانی نوشیدن لیوان آبی است.
مغز آنها با تفکرات بیگانه شستشو یافته و احساسشان با دلارهای خارجی تهی و از بین رفته است.

خانواده‌ محمد رودابی توانسته بودند فرزندی پاک و متدین تحویل جامعه دهند که او هم راه پسردایی اش هوشنگ رودابی را ادامه داد که در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسید.
امروز(دوشنبه) حال و هوای منزل پدری شهید محمد رودابی با هر روزی فرق می‌کرد امروز جسم محمد در خانه نبود و قرار هم نیست که دیگر بیاید بلکه روح ملکوتی او بود که نظاره‌گر فامیل، دوست و آشنایانی بود که به خاطر او آمده بودند.
برای همه به ویژه نزدیکان باورش سخت و سنگین بود که نمی توانند این پسر خوشرو و آرام را دیگر ببینند.
هرچند همه می دانستند محمد به درجه رفیعی رسیده و می‌دانستند به راهی از دنیا رفته که آرزوی خیلی‌ها است اما ناراحت و دلتنگ ندیدنش بودند و تا مدت ها نمی توانند با این فقدان کنار بیایند.
برادرش و مادرش توان صحبت کردن با من را هم نداشتند هنوز درد نبود شهید محمد رودابی برایشان قابل تحمل نیست اما همه خانواده به او افتخار می کنند.

مراسم تشییع پیکر این شهید امنیت صبح دوشنبه(فردا) در جیرفت برگزار می شود.

واحد گشت پاسگاه انتظامی کورین در سیستان و بلوچستان، روز گذشته (در حال انجام ماموریت) در منطقه کورین، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که منجر به شهادت ۲ نفراز کارکنان (سرباز وظیفه) و مجروحیت یک نفر کادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha