سرمربی گل‌گهر سیرجان: تعداد زیادی از بازیکنان ما مصدوم بودند + فیلم

کرمان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امروز بازیکنان زیادی از این تیم از جمله مسیح زاهدی، نوید عاشوری و علیرضا علیزاده و در جریان بازی نیز احمد زنده روح و قائم اسلامی خواه مصدوم شده بودند و نتوانستیم از آنان استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس تهران افزود: ۲ تا سه بازیکن دیگر ما هم به علت سرما خوردگی نتوانستند تیم گل‌گهر را همراهی کنند.

وی با اشاره به شکست این تیم مقابل پرسپولیس تهران، عنوان کرد: از نتیجه این بازی رضایت ندارم اما احساس غرور نسبت به بازیکنان تیم می‌کنم و بازیکنان جوان ما در این بازی خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: مقابل تیم خوب پرسپولیس بازی کردیم و آنان یک گل خوب به ثمر رساندند و چند موقعیت دیگر هم داشتند و ما نیز موقعیت‌های گلزنی زیادی را در این بازی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: موقعیت های گلزنی خوبی حتی در دقایق پایانی بازی داشتیم اما نتیجه چنین بازی‌هایی را کیفیت یک یا ۲ بازیکن تعیین می‌کند.

اوزونیدیس گفت: مجبور شدیم برخی از بازیکنان را در پست‌های غیر تخصصی بازی دهیم و برخی از بازیکنان جوان را به میدان بفرستیم، ضمن آنکه ناراحتی بازیکنان از نتیجه چنین بازی سختی نشان می دهد که این بازیکنان در حال تغییراتی هستند.

وی ادامه داد: ظرفیت ورزشگاه در این بازی خوب، تکمیل شده بود و جَو بسیار خوبی را شاهد بودیم زیرا هواداران هر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان محیط خوبی را ایجاد کرده بودند.

غیبت سرمربی پرسپولیس

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس تهران نیز در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان حاضر نشد و سیدجلال حسینی به عنوان دستیار این سرمربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عصر امروز یکشنبه در هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس تهران شکست را پذیرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha