۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85438222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف نوروزی بنزین در غرب خراسان هفت درصد افزایش یافت

سبزوار- ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: میزان مصرف بنزین در غرب خراسان، در تعطیلات نوروز امسال به ۱۳ میلیون و ۳۲۰ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا، حمید مظفری نژاد روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد:‌ این میزان مصرف بنزین از ۲۹ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین امسال در شهرستان های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد به ثبت رسیده است.

وی افزود:‌ ۴۷ باب جایگاه سوخت مایع در غرب خراسان، در تعطیلات نوروز امسال عملیات سوخت‌رسانی به هموطنان را بر عهده داشته اند.

وی اضافه کرد:‌ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با ۴۷ جایگاه سوخت مایع، ۲۲ جایگاه گاز طبیعی و سه باب تاسیسات گاز مایع در غرب خراسان فعالیت دارد.

این شرکت علاوه بر توزیع فرآورده های نفتی بین ۶۰۰ هزار نفر ساکنان شهرستان های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی،‌ تامین سوخت شهرستان اسفراین در جنوب خراسان شمالی را نیز برعهده دارد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه در کشور است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را انجام می دهد.

سبزوار در مسیر اصلی گذر زائران بارگاه امام هشتم (ع) و گردشگرانی است که از نواحی مرکز، استان های مرکزی، غربی و شمال غربی کشور راهی مشهدالرضا می شوند.

این شهرستان در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha