۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85438802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی باد و باران در کرمان

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85438802
پیش‌بینی باد و باران در کرمان

کرمان- ایرنا- اداره‌کل هواشناس کرمان برای امروز (دوشنبه) تا چهارشنبه رگبار باران، وزش باد به نسبت شدید و طوفان شن در برخی مناطق این استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان، در اطلاعیه روز یکشنبه این اداره کل آمده است، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از امروز تا روز چهارشنبه ضمن افزایش ابر در برخی مناطق مرکزی رگبار باران و در مناطق شمال غربی و جنوب شرقی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود لذا خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار بویژه در مناطق جنوب شرقی محتمل است.

براساس این اطلاعیه، در روزهای انتهایی هفته و ابتدای هفته آینده شاهد تقویت ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق به ویژه مناطق مرکزی و نیمه غربی استان کرمان خواهیم بود.

همچنین طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست، شایان ذکر است طی همین مدت با وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در مناطق شرقی، جنوب شرقی و برخی مناطق شمال غربی محتمل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha