۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85438849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشوازی جاده‌های شمال از عید فطر/ محدودیت‌های ترافیکی در راه است

ساری- ایرنا- رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در آستانه عید سعید فطر اعمال می شود.

یدالله جهان‌تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت روان گزارش شده است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از فردا در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از فردا به‌مدت پنج روز تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در جاده‌های استان ادامه دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون‌ وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز سه‌شنبه ۲۱ تا ساعت ۲ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز، اظهار کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز سه‌شنبه ۲۱ تا روز جمعه ۲۴ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوعیت تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان اشاره کرد و گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک طی روزهای سه‌شنبه ۲۱ و پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال از ساعت ۱۰ از مسبر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: این محدودیت یک‌طرفه تا ساعت روزهای اعلام شده اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب بیان کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۰:۳۰ همان روز از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

پیشوازی جاده‌های شمال از عید فطر/ محدودیت‌های ترافیکی در راه است

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تا ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با بیان اینکه کندوان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه امسال هم یک‌طرفه می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس و از ساعت ۰۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۲۴ یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، خاطرنشان کرد: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. جهان‌تاب از مردم و مسافران خواست طی این مدت برای جلوگیری از ترافیک به هشدارها توجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha