استاد دانشگاه: عملکرد دولت سیزدهم در حوزه علم و فناوری امیدآفرین است

شهرکرد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد گفت: دولت سیزدهم در حوزه علم و فناوری و دیگر حوزه‌ها طی ۲ سال گذشته عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته و امیدآفرین است.

گرشاسب ریگی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از نکات برجسته دولت سیزدهم در حوزه مدیریتی، تمرکز بر کار و خدمت و دوری از حاشیه است، موضوعی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و در بیانات ایشان همواره این نکته تذکر داده شده است از همین رو سرلوحه قرار دادن این رهنمودها سبب شده تا رییس‌جمهور در راس و کابینه دولت سیزدهم به دستاوردهای خوبی طی این مدت برسند.

استاد دانشگاه: عملکرد دولت سیزدهم در حوزه علم و فناوری امیدآفرین است

وی ادامه داد: اگرچه دولت سیزدهم از همان ابتدای سکانداری امور اجرایی کشور با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو بود اما این موارد مانعی برای حرکت رو به جلوی دولت نشد و تلاش‌های دولت کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار داده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد به طور مشخص به دستاوردهای علمی و فناوری دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: افزایش سرانه فضاهای آموزشی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی و افزایش کمک هزینه پایان‌نامه‌های دانشگاهی از جمله دستاوردهای دولت در حوزه علم و فناوری و پژوهشی است.

ریگی ادامه داد: رشد کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان و افزایش حمایت از این شرکت‌ها برای تبدیل علم به ثروت، رونق تولید و اشتغال از دیگر توفیقات دولت سیزدهم در حوزه علم و فناوری به شمار می‌رود.

وی افزود: به یاد داریم که در قبل همه‌گیری کرونا، تلفات زیادی می‌گرفت و از واردات واکسن ممانعت می‌شد اما دولت سیزدهم با کار جهادی نه تنها موفق به تولید واکسن داخلی شد بلکه به اندازه کافی واکسن وارد کشور شد و تلفات به شکل قابل توجهی کاهش یافت و این بیماری در کشور کنترل شد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد یادآور شد: تامین امنیت مرزها، دیپلماسی فعال و پویا، مبارزه با رانت و ایجاد انضباط مالی در دولت، مدیریت میدانی و سفرهای استانی، حضور به موقع در صحنه، مدیریت مصرف و تولید انرژی و فعال‌سازی مجدد واحدهای راکد و تعطیل شده از دیگر خدمات و تلاش‌های دولت طی ۲ سال اخیر بوده است.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران قوا، جمعی از مسوولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی، و فرهنگی بیاناتی در خصوص مسائل اقتصادی عنوان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha