۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85439349
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قاتل فراری از استان گلستان در سمنان دستگیر شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
کد خبر: 85439349
قاتل فراری از استان گلستان در سمنان دستگیر شد
عکس تزئینی است

سمنان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل ۱۹ ساله ای که یکشنبه شب با قتل جوانی در استان گلستان، متواری شده بود، در سمنان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی دوشنبه شب، اظهار کرد: شب گذشته طبق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در یکی از شهرستان‌های استان گلستان جوان ۲۰ ساله‌ای را به قتل رسانده و متواری شده است به سرعت طرح مهار توسط ماموران انتظامی استان سمنان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه آبخوری شهرستان سمنان با هوشیاری و تیزبینی به بررسی خودروهای عبوری اقدام کردند و در این بین به یک دستگاه پراید با سه سرنشین مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه پلیس به یکی از سرنشینان که از ناحیه پا دچار جراحت بود مشکوک شد، اضافه کرد: با بررسی دقیق و همه جانبه موضوع مشخص شد وی قاتل فراری از استان گلستان است که دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی از اعتراف متهم ۱۹ ساله به قتل در نتیجه تحقیقات فنی پلیس خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کاهش تاب آوری جوانان در مقابل هیجانات و عصبانیت لحظه‌ای را یکی از عوامل اصلی چنین حوادث تلخی قلمداد و اظهار امیدواری کرد: آموزش‌های پیشگیرانه با هدف کنترل خشم در جوانان و نوجوانان می تواند نقش به‌سزایی در کاهش اینگونه جرایم داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha