۲۰ برنامه شاخص فرهنگی در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.

عبدالله شاهینی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برای اولین بار تشکیل شده و دو بخش «جایزه ویژه مقاومت» و «جایزه ویژه فلسطین» نیز اضافه شده است.

وی افزود: امسال، همچنین رویکرد مهم در طراحی برنامه‌ها به نحوی است که برنامه‌ها باید جریان‌ساز و نیروساز بوده و اغلب برنامه‌ها با مشارکت نهادهای فرهنگی است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی بوشهر تصریح کرد: غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله شهید کشتکار در برازجان، همایش معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب، دیدار جمعی از هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، دیدار هنرمندان با استاندار و ویژه برنامه تلویزیونی جهت معرفی چهره‌های برتر سال از مهمترین برنامه های این هفته است.

شاهینی بیان کرد: رونمایی از کلیپ موسیقی فلسطین اثر حسین کشتکار، اکران فیلم آسمان غرب ویژه فعالین فرهنگی و هنری در این هفته و رونمایی از مستند مادرانه با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه های قابل اجرا در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: کارگاه‌های خوشنویسی، داستان‌نویسی و نقد کتاب، همچنین نشست اداره‌کل محیط زیست با هنرمندان از دیگر برنامه‌های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی بوشهر عنوان کرد: همچنین شب شعر بزرگداشت شهدای غزه و شهید القدس صداقت با مشارکت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی در شهر وحدتیه و برنامه شب خاطره شهید دشت‌بوری در تنگستان اجرا می شود.

شاهینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هنر باید با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام، نسبت داشته باشد و راه شناخت هنر اسلامی توجه به دیدگاه های حضرت امام(ره) در این بخش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha