۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85439540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انجمن مطبوعات خارجی: ممانعت از ورود خبرنگاران مستقل به غزه سوال‌برانگیز است

تهران-ایرنا- انجمن مطبوعات خارجی با انتقاد از رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در غزه چه چیزی وجود دارد که این رژیم نمی‌خواهد رسانه‌های بین‌المللی آن را ببینند؟

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، انجمن مطبوعات خارجی اعلام کرد که ممانعت از ورود خبرنگاران مستقل به غزه سوال برانگیز است و این پرسش را ایجاد می‌کند که چه چیزی وجود دارد که رژیم اسرائیل نمی‌خواهد رسانه‌های بین المللی آن را ببینند.

این انجمن تاکید کرد: از (رژیم) اسرائیل می‌خواهیم تا رسانه‌های بین‌المللی به‌طور گسترده و بدون محدودیت وارد غزه شوند.

انجمن مطبوعات خارجی اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها فرصت‌های محدود را به چند رسانه ‌تحت نظارت شدید برای ورود به غزه اختصاص داده است.

این انجمن همچنین افزود: خبرنگاران فلسطینی در داخل غزه هنگام پوشش شجاعانه رویدادها با تهدیدات و خطرات بی‌سابقه مواجه شدند.

پیش از این گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در واکنش به بمباران‌های مدام رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: غزه زیر بار حملات و بمباران به شهری غیر قابل سکونت تبدیل شده است.

بالاکریشنان راجاگوپال گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در خصوص حق برخورداری از مسکن مناسب به شبکه الجزیره قطر گفت: ارزیابی ما این است که ۸۵ درصد ساختمان‌های شمال نوار غزه و ۷۰ درصد ساختمان مرکز این منطقه تخریب شده است.

وی افزود: تخریب گسترده ساختمان‌ها در غزه توسط اسرائیل بیانگر این مسأله است که تل‌آویو دست به نسل کشی زده است.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته در آخرین آمار خود اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، پیکرهای ۳۲ شهید فلسطینی به بیمارستان‌ها منتقل شد.

بنابراین گزارش، از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون شمار شهدای جنایت‌های رژیم صهیونیستی به ۳۳ هزار و ۲۰۷ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۷۵ هزار و ۹۳۳ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha