شمارش معکوس برای آغاز انبوه سازی قطار ملی در واگن سازی تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر پروژه قطار ملی گفت: تمام کارهای مربوط به امور اداری تولید انبوه قطار ملی انجام شده و تا یک ماه دیگر شاهد شروع تولید آن در شرکت واگن‌سازی تهران خواهیم بود.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، کاظم طاهرزاده روز سه شنبه در گفت و گویی درباره به کارگیری اولین نمونه قطار ملی در خط پرند، گفت: با طی شدن روند تکمیل مونتاژ قطار ملی و انجام تست های کیفی، سرد و گرم که منجر به اخذ تائیدیه مشاور خارجی شد ما مجوز به کارگیری قطار در شبکه مترو و مسافرگیری را گرفتیم.

وی با بیان اینکه روند اداری آن طی شده است، گفت: از روز سه شنبه-۲۰ فروردین ۱۴۰۲- مسافرگیری قطار ملی در خط پرند انجام گرفته است؛ ضمن اینکه تمام متخصصین ما در محل مستقر هستند و کیفیت آن را بررسی و موارد نهایی را ارزیابی می کنند.

طاهرزاده اظهار کرد: این اقدام برای این است تا در تولید انبوه قطار ملی تمام پارامترهایی که باید بهینه سازی بشود را شناسایی و رفع کنیم.

مدیر پروژه قطار ملی در پایان خاطرنشان کرد: تمام کارهای مربوط به امور اداری تولید انبوه قطار ملی انجام شده و تا یک ماه دیگر شاهد شروع تولید انبوه قطار ملی در شرکت واگن سازی تهران را خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha