عید فطر مانور اقتدار امت اسلام در برابر صهیونیسم بین الملل است

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عید فطر مانور اقتدار امت اسلام در برابر صهیونیسم بین الملل و بازگشتی باشکوه به سوی خداوند متعال و فطرت پاک انسانی بعد از گذشت یک ماه بندگی خالصانه و تطهیر دل از زنگار گناهان و رذائل اخلاقی و صفات زشت انسانی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات روز سه‌شنبه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: عید فطر یکی از برجسته‌ترین اعیاد اسلامی است که پس از یک ماه عنایت خداوندی در به جا آوردن تکلیف الهی وروزه داری برای مستحکم شدن دل‌ها به واسطه ایمان و کسب مغفرت از سوی خداوند متعال به دست آمده است.

وی افزود: عید فطر امسال با توجه به حوادث غزه و حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی در قبال مسلمانان مظلوم فلسطینی و شهر غزه در سایه حمایت اربابان فاسد و جنایتکار آن بویژه آمریکای جهانخوار، از ویژگی خاصی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: عید امسال فرصت مغتنمی برای بیداری وجدان بشری در قبال این جنایات بیشرمانه و فجایع انسانی و وحدت و انسجام در بین مسلمانان به جهت برون رفت از مشکلات جهان اسلام به ویژه مساله فلسطین است.

وی اضافه کرد: در واقع عید فطر امسال به مانور اقتدار جهان اسلام علیه دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل تبدیل شده است و امید می رود در سایه وحدت و انسجام بین مسلمانان به تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشریت در قلب جهان اسلام خاتمه داده شود.

حجت الاسلام سادات ابراز امیدواری کرد که مراسم های روز عید فطر امسال بویژه از سوی ائمه‌ جمعه و جماعات در خطبه نماز عید سعید فطر با پیوست مسائل غزه به عنوان مسئله‌ اول جهان اسلام مطرح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha