بسیجیان مراغه ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع کردند

مراغه- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر اینکه یاری رساندن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اهمیت یسیار دارد، گفت: بسیجیان شهرستان همزمان با این ماه مبارک، ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بین اقشار کم‌درآمد توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار «سلیمان رضازاده» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیجیان شهرستان علاوه بر توزیع این بسته‌ها در جهت نهادینه کردن سنت حسنه افطاری ساده هم گام‌های بلندی برداشتند.

بسیجیان مراغه ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع کردند
جانشین فرمانده سپاه مراغه: بسیجیان ذر نهادینه کردن سنت حسنه افطاری ساده گام‌های بلندی برداشتند

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به افطاری‌های ساده، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۴۳ سفره افطاری ساده ویژه نمازگزاران محلات، بسیجیان و خانواده‌های نیازمند در مساجد شهرستان پهن شد.

وی با اشاره به تهیه ۳۷ هزار پرس غذا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج مراغه و توزیع آن در افطاری‌های ساده، ادامه داد: بسیجیان شهرستان با مشارکت هئیت امنای مساجد، خیران و گروه‌های جهادی نیز همزمان با شب‌های قدر علاوه بر اجرای برنامه‌های معنوی مختلف، برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر از روزه‌داران نیز سحری توزیع کردند.

به گزارش ایرنا توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از سوی بسیجیان اثربخشی قابل توجهی دارد زیرا نیازمندان واقعی توسط بسیج اقشار شناسایی شده و در برهه‌های مختلف به آنان رسیدگی می‌شود.

گفتنی است خدمات‌رسانی در سپاه و بسیج مراغه طی سال‌های اخیر به ماموریت تبدیل شده است و این شهرستان اکنون بیش از ۲۵۰ گروه جهادی فعال در زمینه‌های مختلف دارد.

این گروه‌های مردمی در ساخت خانه‌های محرومان، جمع‌آوری جهیزیه، اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد، برگزاری کلاس‌های تقویتی در روستاهای دورافتاده، ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های معیشتی و دهها مورد دیگر مشارکت می‌کنند.

گروه جهادی باب‌الحوائج جزو همین گروه های مردمی است که اخیرا یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک‌هزار و ۵۰۰ سری پوشاک بین مددجویان توزیع و سفره افطاری برای یک‌هزار نفر از آنان پهن کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha