۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85439938
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۱۰ خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85439938
توقیف ۱۰ خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از توقیف هفت دستگاه خودرو شوتی و سه دستگاه خودرو سنگین حامل سوخت قاچاق در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام گشت زنی و کنترل ورودی شهرستان بیرجند به هفت دستگاه خودرو شوتی و سه دستگاه خودرو سنگین مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآروده‌های نفتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۱۱ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برخورد با خودروهای شوتی در اولویت پلیس است از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha