۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85439954
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرری برگزار شد+فیلم

شهرری - ایرنا - مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط اتحادیه صنف انبارداران شهرستان ری شامگاه دوشنبه با حضور خیران و مردم نوع دوست برگزار و سه زندانی آزاد شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم دهمین سالی است که در شب های ماه مبارک رمضان و با همت خیران و این اتحادیه با هدف آزاد زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود، امشب حدود سه میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال برای این موضوع کمک جمع آوری شد.

محسن کشاورز اظهار داشت: مبلغ یک میلیاردریال از کمک های جمع آوری شده امشب برای آزادی سه زندانی به حساب انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری واریز شد.

وی افزود: دراین گلریزان که با ضیافت افطار همراه بود شماری از رئیسان ندامتگاه ها حضور داشتند و یکی از خیرین نیز پنج دستگاه دوچرخه کودکانه برای فرزندان زندانی اهداء کردند.

مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرری برگزار شد+فیلم

به گفته این مسئول هم اکنون اتخادیه انبارداران شهرستان ری ۱۸۱ خانواده زندانی جرائم غیرعمد را تحت پوشش دارد که کمک ها را در قالب سبد ارزاق ، هزینه تحصیل و درمان به این آنان ارائه می کند.

وی خاطرنشان کرد: از شروع این جشن تاکنون که ۱۰ سال می گذرد مبلغ ۲۹ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه شده و تعداد ۱۸۳ زن، ۲۶۸ مرد و هشت زندانی زیر ۱۸ سال آزاد شده اند که بطور میانگین برای آزادی هر زندانی مبلغ ۶۴۲ میلیون ریال پرداخت کردیم.

کشاورز یاداور شد: در سال گذشته هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط اتحادیه انبارداران شهرستان ری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری و هزینه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha