خدمات دندانپزشکی به بیش از ۲ هزار نفر در زاهدان ارائه شد

زاهدان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پارسال در پنج کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران خدمات ارائه شده است.

دکتر محمد کاظم مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای سهولت دسترسی مردم به خدمات بهداشت دهان و دندان پنج کلینیک دندانپزشکی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فعال است.

وی ادامه داد: بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، کلینیک ویژه عدالت زاهدان، مرکز تجمیعی سراوان، بیمارستان بهاران زاهدان، کلینیک الزهرا و بیمارستان امام خمینی (ره) خاش خدمات دندانپزشکی را به بیماران ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در ارائه خدمات سلامت، گسترش دسترسی مردم به خدمات و کاهش هزینه ها جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر در مردم است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت سلامت دهان و دندان بیماران خاص در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان به عنوان مرکز ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج نیز کلینیک دندانپزشکی در حال راه اندازی است.

مومنی عنوان کرد: خدماتی که در این کلینیک ها ارائه می شود شامل جراحی‌های دندانپزشکی، جرم گیری، عصب کشی، ترمیم و زیبایی، فلوراید تراپی و رادیولوژی است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز در مجموع بیش از ۲۰۰ خدمت دندانپزشکی در کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha