۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 879
کد خبر: 85440368
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وصول ۶۹۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ۱۱ ماه

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85440368
وصول ۶۹۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ۱۱ ماه

تهران- ایرنا- آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد تا پایان بهمن‌ماه سال گذشته (۱۱ ماه)۶۹۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که رشد ۱۰۲ درصدی نسبت به مصوب بودجه و ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ دارد.

از مجموع وصولی درآمدهای مالیاتی، بیش از ۴۱۰ هزار میلیارد تومان مربوط به مالیات‌های مستقیم با ۱۰۱ درصد تحقق نسبت به قانون بودجه و ۵۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بوده است.

۲۸۶ هزار میلیارد تومان مربوط به وصولی مالیات در بخش کالاها و خدمات با ۱۰۳ درصد تحقق نسبت به بودجه و ۷۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ است.

بر اساس گزارش‌های سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۱، ۴۷۰ هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در منابع مالیات‌های مستقیم، کالاها و خدمات وصول شد که این رقم تحقق ۱۰۳ درصدی نسبت به رقم مصوب قانون بودجه را به همراه داشته است.
بیش از ۲۹۳ هزار میلیارد تومان مربوط به مالیات‌های مستقیم با ۷۰ درصد تحقق نسبت به بودجه و ۳۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رقم خورده است. مالیات اشخاص حقوقی در همین مدت ۱۸۹ هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۶۲ درصدی را نشان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha