خطیب جمعه سبزوار: انتقامی سخت و پشیمان‌کننده در انتظار صهیونیست‌ها است

سبزوار- ایرنا- خطیب جمعه سبزوار گفت: انتقام سخت و پشیمان کننده ای در انتظار صهیونیست‌ها است و به طور یقین در زمان و مکانی مناسب این انتقام، که مطالبه مردمی است، از آنان گرفته می شود.

به گزارش ایرنا،‌ حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه های نماز عید فطر سبزوار، با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، که منجر به شهادت تعدادی از سرداران جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: سپاه پاسداران و رزمندگان غیور جبهه مقاومت، انتقامی پشیمان کننده از دشمن غاصب خواهند گرفت و سیلی محکمی بر چهره خبیث آنها خواهند نواخت.

وی سپس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی سال جدید را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند، گفت: قوای سه گانه و مسوولان با همدلی و مشارکت مردم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی گام های بزرگی بردارند.

حجت الاسلام شرفی افزود: مشکلات اقتصادی کشور با حمایت و مشارکت مردم قابل حل است، لذا انتظار می رود مردم نیز در کنار مسوولان برای تحقق شعار سال و نیز کاهش مشکلات اقتصادی ایفای نقش کنند.

خطیب جمعه سبزوار: انتقامی سخت و پشیمان‌کننده در انتظار صهیونیست‌ها است

امام جمعه موقت سبزوار با تبریک عید سعید فطر گفت: باید معنویت، صفای قلب و پاکیزگی روح که در سایه قرآن، دعا، نماز و تعالیم اهل بیت (ع) و برنامه های معنوی ماه رمضان ایجاد شده است،‌ را با انجام واجبات و ترک محرومات و تقویت اراده حفظ کنیم و آن را ذخیره الهی برای طول سال قرار دهیم.

نماز عید سعید فطر با حضور پرشور و انبوه مردم مومن و روزه دار شهرستان سبزوار در محل جایگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha