پایان محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به مصلای تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با پایان نماز عید سعید فطر و خروج نمازگزاران، محدودیت‌هایی که در اطراف مصلای تهران محل برگزاری نماز برقرار شده بود نیز برداشته شد و تردد خودروها در این معابر از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا از پلیس پایتخت، سرهنگ احسان مومنی روز چهارشنبه اظهار کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از شب گذشته و قبل از برگزاری نماز با شکوه عید سعید فطر در معابر پیرامونی این مراسم حضور یافتند و نسبت به روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور اقدام کردند.

وی افزود: جا دارد از همکاری خوب و بی مانند شهروندان و نمازگزاران با خادمین خود در پلیس راهور تهران بزرگ صمیمانه تشکر کرده و بخاطر همراهی در برقراری محدودیت‌ها و اجرای ممنوعیت‌ها قدردانی کنیم.

به گزارش ایرنا، نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه شد.

درهای مصلای امام خمینی(ره) تهران بعد از اذان صبح از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه باز شد و اقامه نماز از ساعت ۸ آغاز شد.

مردم انقلابی تهران از همان ساعات اولیه با حضور گسترده در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) صفوف به هم فشرده برای برپایی نماز عید سعید فطر را تشکیل دادند.

نماز عید فطر امسال که با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه و شهادت مستشاران ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی همزمان شده، سبب شد تا مردم همبستگی حضوری پرشوری از خود در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی در این آیین نشان دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha