۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85440793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس از اولویت‌های بوشهر برای تحقق شعار سال است

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم، احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در اولویت‌های جدی این استان قرار گرفته است.

علی باستین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: احداث نیروگاه‌های خورشیدی علاوه بر درآمدزایی و کمک به معیشت خانوارهای کم‌درآمد بخشی از مشکلات وزارت نیرو در تامین برق پایدار استان را حل می‌کند.

وی افزود: به منظور تسریع و تسهیل اجرای این طرح، حضور مستمر نهادهای حمایتی و دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان‌ها ضروری است و در شهرستان‌ها باید تمام ظرفیت‌ها بکارگیری شود.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: در احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس جدیت، پشتکار و تلاش بیش از پیش می‌طلبد و در این زمینه برای حضور در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است.

باستین ادامه داد: در اجرا طرح یاد شده بانک‌ها نیز به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب متقاضیان باید از اعمال هرگونه سخت گیری و رفتارهای سلیقه‌ای پرهیز کنند.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی صحیح از طریق رسانه ها، فضای مجازی و فعالیت‌های تبلیغی برای توسعه ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی استان بوشهر شد.

باستین افزود: در فواصل زمانی مشخص عملکرد مدیران در این زمینه مورد بازبینی و ارزیابی قرار می‌گیرد چرا که اجرا طرح نیروگاه‌های خورشیدی از ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌رود.

وی گفت: امید است با همت و تلاش جمعی ،استان بوشهر بتواند یکی از قطب‌های شاخص تولید برق با نیروگاه‌های خورشیدی شود.

باستین اظهار کرد: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده باید هر فرد به سهم خود برای تحقق این شعار راهبردی رهبر معظم انقلاب پیشگام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha