سران پاکستان و مالزی، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند

اسلام‌آباد- ایرنا- نخست وزیران پاکستان و مالزی امروز (چهارشنبه) در یک تماس تلفنی عیدانه ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، اقدامات تهاجمی رژیم صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان، «محمد شهباز شریف» نخست وزیر این کشور در تماس تلفنی با «انور ابراهیم» همتای مالزیایی خود، فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم و دولت این کشور و همچنین جهان اسلام تبریک گفت.

در جریان این گفت وگوی تلفنی، طرفین پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای، جهان اسلام به ویژه اوضاع غزه تبادل نظر کردند.

شهباز شریف با قدردانی از مواضع دولت مالزی در حمایت از فلسطین، برای کاهش درد و رنج مردم غزه ناشی از اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل دعا کرد.

سران پاکستان و مالزی همچنین با ابراز همبستگی با فلسطینیان، تداوم تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کردند.

شهباز شریف همچنین با قدردانی از مواضع دولت مالزی درخصوص وضعیت مردم مسلمان کشمیر، از انور ابراهیم برای سفر رسمی به پاکستان در سال جاری دعوت کرد.

همچنین نخست وزیر پاکستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر با سران برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha