معاون استاندار تهران: دستگاه‌ها در اقدامات اقتصادی پیوست رسانه داشته باشند

تهران بزرگ - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر آگاه سازی مردم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و عملکرد دولت، گفت: دستگاه‌های استان تهران در اقدامات اقتصادی پیوست رسانه داشته باشند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محمد علی مهری شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی عملکرد یک ساله معاونت هماهنگی امور اقتصادی و برنامه‌های پیشنهادی در خصوص «جهش تولید» که با حضور محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سایر مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای حضور در پست معاونت اقتصادی استانداری تهران، با توجه به دغدغه مهم و اساسی دولت سیزدهم به ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری، ارائه تسهیلات و افزایش تولید، این موضوعات به طور جدی در دستور کار این معاونت بوده است.

وی موضوع اشتغال و کاهش بیکاری را از اولویت‌های مهم کاری دولت سیزدهم و به موازات آن معاونت اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت دریافت گزارش‌های عمومی داخلی و اقدامات دستگاه‌ها پیرامون موارد مطروحه و قابل دنبال در معاونت اقتصادی گفت: هر کدام از ادارات کل موظف هستند گزارش و آمارهای مقایسه‌ای اقدامات عملکردی سال ۱۴۰۲ خود را که در حوزه امکانات، تجهیزات و تسهیلاتی که به شهروندان داده اند را ارائه کنند.

علی مهری آگاه سازی مردم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و عملکرد دولت در این زمینه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: ضروری است که دستگاه‌ها در خصوص معرفی پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای توجه ویژه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha