تمام جاده‌های کرمانشاه باز است/ سامانه بارشی در سطح استان ضعیف می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - داده‌های سازمان هواشناسی حاکیست با ضعیف شدن سامانه بارشی در کرمانشاه از امروز پنجشنبه به تدریج از تراکم ابرها در سطح استان کاسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با فعال شدن سامانه بارشی که تا دیروز چهارشنبه کرمانشاه را تحت تاثیر خود داشت؛ بارش‌های خوبی بویژه در نیمه غربی و شرقی استان ثبت شد و پیامد آن کاهش دما، رعد و برق و ریزش پراکنده تگرگ بود که به دنبال آن آبگرفتگی معابر و ایجاد روان آب‌ها را شاهد بودیم.

این سامانه بارشی از فردا جمعه در استان کرمانشاه تضعیف می‌شود و تا اواسط هفته آینده دمای هوای منطقه افزایش خواهد یافت.

بر پایه این گزارش تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز ۲۲ فروردین قصرشیرین با ۳۲/۹ میلی‌متر و حمیل با ۰/۴ میلی‌متر به ترتیب بیشترین و کمترین بارش را در سطح استان کرمانشاه از آن خود کردند.

در همین پیوند افشین یگانه مدیر کل دفتر مدیریت بحران استان کرمانشاه به خبرنگار ایرنا گفت که بارندگی‌های اخیر در سطح استان خسارت جدی نداشته است.

همچنین محمد حیدری فرمانده پلیس راهور کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر شاهد آبگرفتگی‌هایی در سطح شهر کرمانشاه بودیم که مشکل خاصی ایجاد نکرد و به طور کامل برطرف شده است.

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه نیز گفت: با وجود ادامه بارش پراکنده در سطح استان با تلاش عوامل راهداری تمام راه های اصلی، فرعی و روستایی منطقه باز است و تردد در آن جریان دارد.

شهرام کهریزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی در محور سنقر و کلیایی به قروه (استان کرمانشاه به کردستان) انجام شد تا از یخ زدگی این محور جلوگیری شود.

وی افزود: در روز عید فطر ۴۹ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آماده باش بودند و از ۳۶ نقطه راه های استان ریزش برداری و رفع آبگرفتگی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha