۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85441476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: آگاهی از نیازها و رسیدگی به درخواست های مردمی مدنظر مدیران قرار گیرد

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان آگاهی از نیازها و رسیدگی به درخواست های مردمی توسط مدیران شهرستان را خواستار شد و گفت: از این طریق زمینه برنامه ریزی بهتر و کسب رضایتمندی جامعه فراهم شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ دیدار چهره به چهره عبداله نوحی فرماندار بهارستان با چند تن از شهروندان بهارستانی با حضور بهنام قاسم مرادی مسئول بازرسی فرمانداری برگزار شد.

عبدالله نوحی در حاشیه این نشست اظهار داشت: با آگاهی مسئولان و مدیران از مشکلات مردم، زمینه برنامه ریزی بهتر در امور فراهم می شود و به این ترتیب با خدمت گذاری بهتر، ارتقای رضایتمندی مردم حاصل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مردم از عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی هدف مهمی است که باید در راستای تحقق آن گام برداریم، چراکه موجب فراهم شدن فضای امید و نشاط در جامعه می شود و سرمایه اجتماعی را ارتقا می بخشد.

این مسئول افزود: توسعه و اعتلای کشور در گرو خدمت گذاری مطلوب به مردم و حل مشکلات است که همه باید در این مسیر حرکت کنیم و مسئولان با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند.

وحی ادامه داد: در نشست ملاقات مردمی روز جاری، مشکلات در حوزه های مختلف اشتغال، عمرانی، اقتصادی از سوی مردم مطرح شد که در چارچوب قانون، توسط دستگاه مربوطه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha