۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۶
کد خبر: 85441777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکشنبه سرنوشت، مرگ یا زندگی برای فوتبال بابل

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۶
کد خبر: 85441777
یکشنبه سرنوشت، مرگ یا زندگی برای فوتبال بابل

ساری - ایرنا - فرصت سوزی های نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور کار را به جایی رساند که بازی امروز دریای کاسپین بابل با تیم شاهین بندر عامری برای این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و این تیم برای رهایی از سقوط به رده های پایین تر محکوم به برد در این بازی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم دریای کاسپین بابل بعد از مدت ها در یک بازی خوب در هفته گذشته مقابل شهرداری آستارا که مستحق برد بود با کسب یک امتیاز از سرزمین باران، کور سوی امیدی را برای ماندگاری در لیگ دسته اول فوتبال کشور روشن کرد.

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در فصل جاری در ۲۶ بازی خود با ۱۳ باخت ۱۰ مساوی و سه برد با ۱۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول بالاتر از داماش گیلان و خوشه طلایی جای گرفت یکشنبه ۲۶ فروردین یک بازی بسیار سرنوشت ساز با بندر شهید عامری دارد که کسب پیروزی در این دیدار حکم مرگ یا زندگی برای فوتبال بابل را دارد.

با توجه به چیدمان جدول، بازی دریای کاسپین بابل و بندر شهید عامری یک بازی ۶ امتیازی محسوب می شود که دریا در صورت برد می تواند امید را برای حفظ سهمیه مازندران در لیگ دسته اول حفظ کند.

یکشنبه سرنوشت، مرگ یا زندگی برای فوتبال بابل

در هفته های اخیر بابلی ها با برگزاری جلسه های مختلف با خیرین و بزرگان فوتبال این شهر در مسیر گره گشایی از مشکلات مالی و فنی این تیم تلاش کردند.

بابلی ها بعد از اتمام بازی هفته گذشته دریای کاسپین بابل با شهرداری آستارا برای بازی حساس با بندر شهید عامری آماده شدند. دوستداران فوتبال با تشکیل کارزار حمایت از نماینده مازندران در لیگ دسته اول در شبکه های اجتماعی از همه عاشقان فوتبال خواستند تا در بازی امروز در زمین فوتبال سیمرغ حاضر و تیم فوتبال دریای کاسپین بابل را حمایت کنند.

در روزهای اخیر بزرگان فوتبال بابل در رده های سنی مختلف از هواداران خواستند تا با شکوه حضور خود در ورزشگاه، زمینه ماندگاری دریای کاسپین بابل در لیگ دسته اول را فراهم کنند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول تا پایان فصل ۸ بازی باید انجام دهد که برای بقاء در لیگ به برد در چهار بازی خانگی نیاز حتمی دارد که در بین آنها بازی مقابل بندر شهید عامری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیران باشگاه برای تشویق بازیکنان باوجود مشکلات مالی قریب به ۷۰ درصد از میزان قرار داد این بازیکنان را پرداخت کردند تا این فوتبالیست ها با انگیزه بیشتری برای کسب برد وارد میدان شوند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت دوباره سید داود سیدعباسی را به عنوان سکان دار تیم معرفی کرد که سیدعباسی در پنج بازی اخیر موفق شد ۸ امتیاز برای این تیم دشت کند.

یکشنبه سرنوشت، مرگ یا زندگی برای فوتبال بابل

همه می آییم

یکی از طرفداران تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: برای بازی یکشنبه و حمایت از نماینده مازندران در لیگ دسته اول همه عاشقان فوتبال برای تشویق این تیم در زمین فوتبال سیمرغ حاضر می شوند.

احمد علیزاده اظهار داشت: همه طرفداران این تیم با کنار گذاشتن اختلاف ها به حمایت از تیم فوتبال استان خود می پردازند تا این تیم نتیجه لازم را کسب کند.

وی با بیان این مطلب که در هفته های گذشته این تیم می توانست نتایج بهتری کسب کند، خاطرنشان کرد: دیگر فرصت هیچ اشتباهی وجود ندارد و بازی های پیش رو به خصوص بازی امروز مقابل شاهین بندر عامری حکم مرگ و زندگی برای فوتبال بابل را دارد.

علیزاده ادامه داد: با توجه به پیش بینی های اعلام شده از سوی هوا شناسی شرایط آب و هوای روز یکشنبه مطلوب است و تماشاگران با حضور گسترده خود در زمین فوتبال سیمرغ شاهد یک بازی زیبا و هیجان انگیز خواهند بود.

این دوستدار فوتبال با ذکر این نکته که ورزشگاه هفت تیر بابل با سرمایه گذاری کلان مراحل پایانی بازسازی خود را سپری می کند، ادامه داد: همه طرفداران فوتبال دوست دارند در فصل آینده نماینده مازندران در لیگ دسته اول در این زمین حرفه ای و ممتاز بازی کند.

احمد علیزاده تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم دریای کاسپین بابل شرایط جدول و استرس هواداران را درک کنند و بازی های پیش رو را با جان و دل انجام دهند تا مانع سقوط این تیم به دسته های پایین تر شوند.

یکشنبه سرنوشت، مرگ یا زندگی برای فوتبال بابل

محکوم به برد هستیم

رئیس هیات فوتبال بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: با توجه به چیدمان کنونی جدول لیگ دسته اول دریای کاسپین بابل بازی مقابل تیم شاهین بندر عامری را باید با برد به پایان برساند.

مهدی بادیکناری اظهار داشت: بلیط این دیدار رایگان است و علاقمندان به این تیم به صورت رایگان با اتوبوس هایی که در نظر گرفته شد به ورزشگاه سیمرغ برای تشویق تیم منتقل می شوند.

وی با بیان این مطلب که در یک ماه اخیر نشست های خوبی برای حمایت دریای کاسپین بابل تشکیل شد، اضافه کرد: با مدیریت فرماندار بابل خیرین و بزرگان فوتبال شهرستان برای گره گشایی از مشکلات پیش روی این تیم بسیج شدند.

بادیکناری این را هم گفت که در چند روز گذشته موجی از حمایت های دوستداران فوتبال در شبکه های اجتماعی شکل گرفت که این اقدام بسیار امیدبخش است.

رئیس هیات فوتبال بابل تصریح کرد: دریای کاسپین بابل تا پایان فصل هشت بازی دیگر باید انجام دهد که برای ماندگاری در لیگ دسته اول به طور حتمی چهار بازی را با برد به پایان برساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha