۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85441785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ مربی قزوینی در طرح بشری شرکت کردند

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85441785
۳۰۰ مربی قزوینی در طرح بشری شرکت کردند

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از حضور ۳۰۰ مربی در طرح بشری (دوره آموزشی طرح نوین قرآن کریم) در سال گذشته خبر داد.

حسین براتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افراد حاضر در این دوره های آموزشی از بخش آموزش و پرورش و موسسات قرآنی حضور داشتند تا از این پس به عنوان منادی و مروج طرح بشری در سطح استان فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در سطح استان قزوین تقویت شده است، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه قرآن کریم، کتاب و محصولات قرآنی در شهرستان های این استان و همچنین برگزاری پنج محفل قرآنی در ایام بهار طبعیت و بهار قرآنی از دیگر اقدامات مهم در راستای فعالیت‌های قرآنی بود.

براتی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم روح معنوی و قرآنی در جامعه به طور مستمر ادامه داشته باشد بایستی طی سال نیز به فعالیت های قرآنی بپردازیم و فعالیت‌ها را تنها به ماه مبارک رمضان اختصاص ندهیم.

این مسوول ادامه داد: برای گسترش فعالیت‌های قرآنی باید به لحاظ کمی و کیفی موسسات قرآنی در سطح استان افزایش یابد که البته این مساله تا حدودی نیازمند استقبال بخش خصوصی هم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: با انجام فعالیت‌های قرآنی می‌توان انتظار داشت که روح معنوی در بین جامعه، به خصوص نسل جوان تقویت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha