۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85442040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فولاد خوزستان با پنج محروم به دیدار شمس آذر قزوین می رود

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با پنج محروم تا دقایقی دیگر برابر تیم شمس آذر در قزوین خواهد ایستاد.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال خوزستان که هفته گذشته برابر تیم هوادار با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شده بود، امروز نمی تواند تیمش را در کنار زمین برابر شمس آذر قزوین هدایت کند.

این در حالی است که سینا مریدی یکی از هافبک های با تجربه فولادی‌ها هم هفته گذشته به همراه سرمربی خود با دریافت کارت قرمز دیگر غایب این تیم خوزستانی در بازی امروز خواهد بود.

محمد عسکری، لوکاس کاندیدو و جفرسون باهیا، سه بازیکن فولاد که با دریافت کارت های زرد، دیدار امروز تیم خود را برابر نماینده قزوین از دست دادند.

تیم شمس آذر قزوین از ساعت ۱۷ عصر جمعه /امروز/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برابر تیم فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر قرار می گیرد.

نماینده قزوین در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ۲۲ دیدار گذشته خود با هشت برد، هفت تساوی و هفت باخت و با کسب ۲۸ امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به تیم ذوب آهن در رده هشتم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha