۲۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه ای در دلیجان ارایه شد

خمین - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان از ارایه ۲۵۱هزار و ۹۹۳ نفر ساعت و یک‌هزار و ۸۱۳ نفر دوره آموزش‌های مهارتی طس سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

«عباس توکلی زاده تجره » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۷۴هزار و ۹۱۰ نفر ساعت از این آموزش‌ها به زنان و بقیه به مردان ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۹هزار و ۶۴ نفر ساعت متقاضی مهارت آموزی در دلیجان از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شدند، ادامه داد: ۳۲هزار و ۳۳نفر ساعت از این متقاضیان مرد و بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی چهار هزار و ۲۰۷ نفر ساعت در پادگان و هفت‌هزار و ۷۰۰ نفر ساعت در زندان دلیجان آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند.

وی گفت: ۷۳هزار و ۷۷۵ نفر ساعت دانش آموز، ۲ هزار نفر ساعت دانشجو، ۲۵۲ نفر ساعت در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، پنج هزار و ۲۵۲ نفر ساعت مشمولان بیکاری و ۵۲ هزار نفر ساعت شاغلان بنگاه‌های اقتصادی پارسال از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای دلیجان بهره‌مند شدند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان افزود: ۱۱ هزار و ۷۷۳ نفر ساعت زن خانه‌دار این شهرستان سال گذشته آموزش‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه ای را دریافت کردند.

توکلی زاده با اشاره به بهره‌مندی چهار هزار و ۹۶۳ نفر ساعت از ساکنان مناطق روستایی دلیجان از آموزش‌های فنی و حرفه ای در سال گذشته، گفت: هشت هزار و ۵۶۱ نفر ساعت دانش آموخته مراکز دانشگاهی، یک‌هزار و ۴۹۶ نفر ساعت معتادان بهبود یافته و ۶۷۷ نفر ساعت افراد دارای معلولیت نیز در دوره‌های آموزشی این شهرستان شرکت کردند.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha