۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85442950
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

نزاع کنندگان میدان شهرداری رشت دستگیر شدند

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85442950
نزاع کنندگان میدان شهرداری رشت دستگیر شدند

رشت - ایرنا - عاملان نزاع و درگیری در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) شهرستان رشت دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی چند نفر با سلاح سرد در میدان شهدای ذهاب، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران اداره عملیات ویژه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، چهار عامل این نزاع در محل دستگیر و ۶ تیغه سلاح سرد از آنان کشف شد.

متهمان این نزاع و درگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارقی با ۱۷ فقره سرقت در رشت به دام افتاد

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت روز شنبه از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت قطعات خودرو و لوازم داخل آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای نا امن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه به شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص چند فقره سرقت قطعات خودرو و لوازم داخل آن طی هفته‌های اخیر در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات پلیسی صورت گرفته، سارق این پرونده‌ها را شناسایی و او را در حالی که مشغول سرقت باطری یک دستگاه خودرو پراید پارک شده در کنار خیابان در یکی از محله‌های شهر رشت بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۱۷ فقره سرقت قطعات خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و بیان‌ کرد: سارق ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha