۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85443027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه زنجان: هنر شهید آوینی برای همیشه ماندگار است

زنجان -ایرنا- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران را در هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد کرد، گفت: تلاش‌های شهید آوینی با زبان هنر بود که برای همیشه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز بسیج هنرمندان و سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی، افزود: یکی از هنرهای همیشه ماندگار شهید آوینی روایت فتح است که همواره در یاد و خاطر هنر دوستان باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: این اثر، شرح حال بسیجیان و رزمندگانی است که در مناطق جنگی شهید شده‌اند تا مردم و مخاطبان همواره راه شهدا را ادامه دهند.

این مسوول ادامه داد:مجاهدات شهید آوینی مثال زدنی است و این شهید بزرگوار، گمنام مانده و باید برای معرفی ایشان بیشتر تلاش شود.

وی یادآور شد: این شهید تمام سخنرانی‌های امام را گوش و به آنها عمل می‌کردند، در واقع ولایت مداری و عشق به امام خمینی(ره) در سینه این شهید بزرگوار نقش بسته بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد:شهید آوینی به عشق شهدا قلم زدند و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کرمی افزود: ملت ایران رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران را در هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد کرد و تلاش‌های شهید آوینی با زبان هنر بود و هرگز فراموش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در تولید قدرت برای کشور برتر بودند و شهدایی از قبیل سردار سلیمانی، شهید آوینی، شهید صیاد شیرازی، تهرانی مقدم و شهریاری، همه در راه تولید قدرت برای کشور فعالیت‌های مختلفی داشتند که موجب شد نام آنها جاودانه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha