۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۳۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85443174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرمان و سبک تربیتی شهدا تبیین شود

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: آرمان و سبک تربیتی شهدا از اهمیت ویژه برخوردار است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت سالاری مکی شنبه شب در مراسم ششمین سالگرد شهادت "مرتضی بصیری پور" اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی اظهار کرد: آرمان شهدا و سبک تربیتی آنان از اهمیت ویژه برخوردار است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید دارند که علاوه برخواندن زندگی‌نامه‌های شهیدان، سعی کنیم خصوصیات زندگی و سبک زندگی و چگونگی مشی زندگی شهدا را تبیین کنیم و الگو بگیرم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید آیه آیه قرآن را چراغ راهمان قرار دهیم تا بتوانیم به خوبی از فتنه‌های آخرالزمانی سربلند و پیروز بیرون بیاییم، بیان کرد: در شرایط کنونی بحث انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان مطرح است و دشمنان در حالت روان پریشی گرفته‌اند.

حجت الاسلام سالاری مکی بیان کرد: امروز تمام کشورهای کفر با اسلام انقلابی پنجه در پنجه گذاشته‌اند، در چنین شرایطی چقدر مهم است که به لحاظ توانمندی خودمان بتوانیم دشمن را اذیت و با آن مقابله کنیم.

وی با اشاره به رشد هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان، گفت: ما در جبهه حق نمی‌توانیم به سبک سالیان گذشته با دشمن مقابله کنیم و امروز هر کسی در جبهه حق باید به فکر این باشد که سیلی به دشمن بزند.

آرمان و سبک تربیتی شهدا تبیین شود

حجت الاسلام سالاری مکی عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری باید همه ما همانند چراغی باشیم که اطرافمان را روشن کنیم، امروز دشمن از لحاظ نظامی نمی‌تواند با ایران اسلامی هماوردی کند اما در بحث اعتقادات و ارزش‌های اخلاقی دشمن را ورود پیدا کرد که باید هوشیار باشیم و اقدام لازم و به موقع را انجام دهیم.

وی افزود: در جنگ نرم دشمن باید همه ما با امر به معروف و نهی از منکر مقابله جدی داشته باشیم و برای این موضوع وقت بگذاریم، باید بیش از گذشته برای مقابله با دشمن در جنگ اعتقادی و نرم وقت بگذاریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در جنگ شناختی افراد دچار سردرگمی می‌شوند و نیاز به توضیح و اقناع‌ سازی دارند، بیان کرد: زبان تبیین گری ما در جنگ ترکیبی دشمنان خیلی مهم است و زمان شناسی، خلاقیت و شناخت میدان از اولویت‌های مهم در جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان است.

مراسم ششمین سالگرد شهادت مرتضی بصیری پور با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان استان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام هادی (ع) بیرجند برگزار شد.

شهید مرتضی بصیری‌ پور متولد ۱۳۶۵ و اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی است که بیستم فروردین سال ۱۳۹۷ در سوریه به شهادت رسید و مزارش در گلزار شهدای بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha