۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85443770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان کردستان جمع آوری شد

سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در جشن های گلریزان امسال در سراسر استان بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز یکشنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی در سنندج اظهار کرد: در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در استان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری شد.

وی افزود: هم اکنون ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در زندانهای استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با اختصاص مبلغ جمع آوری شده، تعداد بیشتری از محکومین مالی و جرایم غیرعمد از زندانهای استان زندان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری کردستان بیان کرد: ما مسلمانان در ماه مبارک رمضان از خداوند کریم طلب رحمت و آمرزش کرده ایم و به فرموده خداوند متعال، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می شود.

وی یادآور شد: دنیا محل آزمایش و امتحان انسان است و در این گونه مراسم ها انسانها آزمایش می شوند و حضور در این مراسم ها توفیق الهی است که شامل حال خیلی از افراد نمی شود.

در ادامه این مراسم، خیرین و صاحبان صنایع و کارخانجات مرکز استان ، بیش از ۲۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha