فیلم| اجتماع مردم گچساران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

گچساران - ایرنا - جمعی از مردم شهرستان گچساران عصر امروز یکشنبه در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در مرکز شهر دوگنبدان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کنندگان با شعارهای سپاه پاسداران تشکر تشکر - مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسراییل - الله اکبر - هیات من الذله - سپاه پاسداران بزن به قلب شیطان از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ موشکی و پهپادی به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha