جهان اسلام آمادگی تحقق نابودی اسرائیل را دارد

تربت حیدریه – ایرنا – معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه با اشاره به شادی مردم جهان اسلام پس از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: جهان اسلام آمادگی تحقق نابودی اسراِئیل را دارد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر کی‌پور شامگاه یکشنبه در تجمع مردمی شهرستان تربت حیدریه در حمایت از مجاهدت غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونسیتی، یادآور شد: فضای رسانه ای جهان کشور در چند روزی که از جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گذشت شاهد انتشار اخبار ضد و نقیض بود.

وی ادامه داد: برخی دلسوزانه، برخی شبه دلسوزانه و برخی هم ضد جمهوری اسلامی ایران مطالبی را منتشر می کردند و حتی برخی سایت های عبری ایران را به زبان فارسی مسخره می‌کردند و تلاش داشتند ایران را تحریک کنند.

فرماندار ویژه تربت حیدریه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره با هوشمندی، صبر و شکیبایی و تدبیر عمل کرده است و انسان های آشنا با این نظام می‌دانستند ایران اسلامی به طور قطع پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را می دهد اما این پاسخ در زمانی خواهد بود که بیشترین اثر و بهره را داشته باشد.

وی ابراز کرد: نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی از زمانی که در دمشق دست به جنایت زدند درحالت آماده باش بوده و به همین خاطر دچار فرسایش شده بودند و اسراییل هم می خواست ایران زودتر دست به اقدام بزند و حالت آماده باش برای روزهای متوالی برای آنها بسیار سخت است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: فضای عمومی در سطح جهان به گونه ای می شود که گویی همه چیز برای حمله ایران به خودی خود آماده می‌شود و پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی هم دارای ویژگی خاصی است.

کی پور افزود: نیروهای مسلح در جهان برای انجام عملیات از اصل غافلگیری استفاده می کنند اما جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد می‌زند و زد و نشان داد ترسی ندارد.

وی ادامه داد: کشورهای آمریکا و انگلیس هم به کمک رژیم اشغالگر، غاصب و خبیث صهیونیست آمدند تا حمله ایران شکست بخورد اما خودشان شکست را متحمل شدند.

فرماندار ویژه تربت حیدریه بیان کرد: مردم جهان اسلام از قبیل لبنان و سوریه و فلسطین هم انتظار این حمله را می کشیدند و با دقت در فیلم های منشر شده از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی فیلم گرفته و شادی کردند و هیچ فیلمی از سوی صهیونیست ها منتشر نشده است.

کی پور تصریح کرد: پس از این هیچ اتفاقی از سوی دشمن صهیونیست رخ نخواهد داد و اگر دست به خطایی بزنند با پاسخ محکم‌تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: اکنون امید رژیم صهیونیستی و غرب به عملیات روانی و افراد فریب خورده و ساده لوح است تا شاید از داخل اتفاقی رخ بدهد و بتوانند به آن تمسک کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: احتمال دارد دشمن عملیات روانی و ایجاد رعب و وحشت در دل برخی افراد و جریان ها را برای این منظور دنبال کند چون به این نتیجه رسیده که توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

کی پور اشاره کرد: بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و خودشان معترف هستند اگر جنگی را آغاز کنند بازنده آن خواهند بود.

وی اشاره کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر دستاوردهای نظامی و تجربه نظامی دارای توان بالایی بوده و گزینه نظامی منتفی است و تنها چیزی که هست تلاش آنها در جنگ نرم افزاری و روانی و اثر گذاشتن بر جریان های سکولار و غیر دینی در کشور و ایجاد رعب و وحشت ایجاد است که موفق نخواهند شد.

معاون استاندار خراسان رضوی اشاره کرد: حمله های نرم افزاری به رژیم صهیونیستی را چهل و خورده ای سال است که با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری آغاز کرده ایم و امید است شاهد جهانی بدون این رژیم کودک کش باشیم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha