استاندار اردبیل: پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی مقتدرانه و تاریخی بود

اردبیل _ ایرنا _ استاندار اردبیل گفت: عملیات نظامی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در دمشق، مقتدرانه، تاریخی، بی‌سابقه و طبق قوانین بین‌المللی بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ملی پایاب سد خداآفرین در شمال استان، اظهار کرد: رژیم جنایتکار و تروریستی صهیونیستی برخلاف قوانین بین‌المللی، ساختمان بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف قرار داد و چند تن از مستشاران نظامی ایران را به شهادت رساند که البته این رژیم طی چندین دهه اخیر با انجام جنایت‌های بی‌شمار، بسیاری از قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مطابق قوانین بین‌المللی، شب گذشته پاسخ تاریخی و بی‌سابقه‌ای را به رژیم صهیونیستی با حمله به مراکز نظامی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی داد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پاسخ مقتدرانه و تاریخی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در چارچوب حفظ ثبات در همه حوزه‌ها بود و قطعا آثار مثبت و سازنده این اقدام نمایان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha